Issue Killers Editie 1: Mom Milk

De eerste generatie Issue Killers heeft haar campagne zojuist gelanceerd!

Met de campagne “Mom Milk” werd de consumptie van dierlijke producten ter discussie gesteld, en dierenleed op een creatieve manier onder de aandacht gebracht. De campagnedag stond volledig in het teken van de speciaal geproduceerde ‘Mom Milk’ chocola. Deze melkchocolade is gemaakt met moedermelk, en werd gedurende de dag uitgedeeld aan voorbijgangers. Met deze campagne hebben de Issue Killers geprobeerd de discussie rondom zuivel aan te wakkeren. De voorbijgangers mochten de chocola proeven, en reageerden vaak verbaasd. Check hun reacties in de video hierboven!

Issue Killers Campagne: Mijn Geld, Mijn Toekomst!

Met de campagne “Mijn Geld, Mijn Toekomst!” vragen wij aandacht voor het feit dat banken niet duurzaam investeren. Als je bij de Rabobank, ING of ABN Amro zit is de kans groot dat er met jouw geld (nog altijd!) wordt geïnvesteerd in fossiele energie, ontbossing van eeuwenoude regenwouden en vervuilende industrieën. Niet mee eens? Wij ook niet! Hoog tijd om onze stem hierover te laten horen!